Alergolog Legionowo – poradnia alergologiczna

Poradnia alergologiczna Legionowo / Jabłonna

Alergeny można podzielić na kilka grup:

Alergeny wziewne – to najczęściej pyłki traw, chwastów i drzew, roztocza, zarodniki grzybów mikroskopowych czy kurz. W okresie wiosenno-letnim może to być „seryjne” kichanie oraz katar z wodnistym wyciekiem z nosa. Częstym objawem występowania alergii jest też swędzenie i łzawienie oczu, świszczący kaszel z towarzyszącymi napadami duszności.
Alergeny pokarmowe – znajdują się produktach spożywczych pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (np. mleko krowie i jego przetwory, jajka, owoce pestkowe i cytrusy, orzechy, zboża). Alergeny pokarmowe objawiają się problemami z układem pokarmowym (bóle brzucha, biegunki) po zjedzeniu niektórych produktów.
Alergeny kontaktowe – różne tworzywa sztuczne, kosmetyki i zawarte w nich konserwanty oraz substancje zapachowe. W przypadku alergenów kontaktowych zwykle pacjent zauważa u siebie niespotykane dotychczas reakcje skórne. Jeżeli po kontakcie z jakimś materiałem na skórze pojawia się wysypka, pęcherze lub pokrzywka, warto skonsultować się z alergologiem.
Leki – szczególnie antybiotyki (np. penicylina) czy leki przeciwzapalne.

Alergolog Legionowo jest lekarzem zajmującym się diagnostyką oraz leczeniem chorób wywołanych przez alergeny. Niestety żyjemy w środowisku, w którym pojawia się coraz więcej alergenów, a znaczna część społeczeństwa cierpi na bardziej lub mniej nasilone objawy związane z uczuleniami. Badania u alergologa pozwalają na wykrycie sprawców uczulenia. Alergenami mogą być substancje, z którymi spotykamy się na co dzień, jak na przykład pyłki roślin, roztocza, pleśń, czy składniki pokarmowe, ale też substancje, z którymi pacjent nie miał nigdy wcześniej kontaktu i nawet nie wie, że jest na nie uczulony np. substancje chemiczne czy leki. W przypadku zauważenia u siebie niepokojących objawów mogących świadczyć o alergii warto odwiedzić nasz gabinet alergologiczny. Oferujemy kompleksowe leczenie dostosowane do indywidualnych potrzeb pacjentów. Przylesie Clinic to poradnia, która wyróżnia się wieloletnim doświadczeniem klinicznym, profesjonalnym podejściem i przyjazną atmosferą.

Konsultacja alergologiczna wraz z badaniem diagnostycznym (testami) pozwoli ustalić profil najczęstszych alergenów, na które pacjent jest uczulony. W poradni alergologicznej przyjmuje lekarz alergolog, który posiada tę specjalizację lub jest w jej w trakcie. Konsultacja lekarza alergologa w Jabłonnie w Centrum Medycznym Przylesie Clinic trwa zwykle 25 minut. W niektórych przypadkach wizyta może się wydłużyć.

Poradnia alergologiczna – cennik

KONSULTACJA ALERGOLOGA 250 zł

Podany cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego zawiera tylko wybrane zabiegi i usługi, które oferuje gabinet. Ze względu na specyfikę branży medycznej, plan i koszt leczenia można precyzyjnie określić jedynie na podstawie wizyty i konsultacji z lekarzem. Cennik jest aktualny od 01.09.2024.

Leczone schorzenia:

• alergia
  • alergia dróg oddechowych
  • alergia pokarmowa
  • atopowe zapalenie skóry
  • astma oskrzelowa
  • alergie skórne
  • astma
  • choroby płuc
  • alergiczne kontaktowe zapalenie skóry
  • pokrzywka
  • astma oskrzelowa