KOREKTA POWIEK górnych Jabłonna / Legionowo

Operacja plastyczna powieki górnej zawsze odbywa się w znieczuleniu (krótkotrwałym ogólnym lub miejscowym). Chirurg tnie górną fałdę powieki, usuwa fragment skóry oraz mięśnia okrężnego. Ponieważ cięcie usytuowane jest w fałdzie powieki, blizny nie są widoczne.

Plastyka powiek górnych jest zabiegiem bezbolesnym (dzięki działaniu środka znieczulającego), bezpiecznym, ale także bardzo efektywnym.

Po zabiegu występuje opuchlizna utrzymująca się do kilku tygodni i mogą wystąpić na jakiś czas sińce pod oczami.

ZALETY PLASTYKI POWIEK GÓRNYCH

– odsłonięcie powiek,

– usunięcie nadmiarów skórnych

– zlikwidowanie przepuklin tłuszczowych,

– zwiększenie pola widzenia,

– większa sprężystość i napięcie skóry,

– wyrównanie zmarszczek,

– ogólna poprawa oraz odmłodzenie wyglądu

Co należy wiedzieć przed zabiegiem?

Przeciwwskazaniami do blefaroplastyki:

– są skazy naczyniowe

– cukrzyca

– niedokrwistość

– duże nadciśnienie

– a także stany zapalne na skórze twarzy o charakterze ropnym

10 dni przed zabiegiem nie należy brać leków przeciwzapalnych i przeciwbólowych, które zawierają kwas acetylosalicylowy. Ich odstawienie zawsze należy jednak wcześniej przedyskutować z lekarzem prowadzącym terapię.
Na zabieg należy przeznaczyć ok. 1,5-2 godzin. Nie ma konieczności brania zwolnienia z pracy na czas rekonwalescencji. Powikłania zdarzają się bardzo rzadko.

Po zabiegu…

Po operacji, w celu ochrony przed infekcją, na ranę należy stosować preparaty przyspieszające leczenie wybroczyn i krwiaków. W określonych sytuacjach niezbędny może być opatrunek.

Po zabiegu może wystąpić ból o niewielkim nasileniu. Należy brać pod uwagę możliwość wystąpienia zasinień, krwiaków i obrzęków, zarówno powiek górnych, jak i dolnych.

W celu zmniejszenia dyskomfortu i obrzęku pooperacyjnego, w domu, 2 godziny po zabiegu, zalecane są zimne kompresy na powieki, czynność powinno się powtarzać kilka razy przez 1-2 dni po zabiegu.