• 665-477-547
  • recepcja@przylesieclinic.pl
  • 05-110 Jabłonna, ul. Przylesie 8
artykuły
Botoks – poznaj szerokie zastosowanie w medycynie

BOTOKS (BOTOX) to substancja produkowana przez beztlenowe bakterie Bacillus botulinus

Zastosowanie:

– NADPOTLIWOŚĆ – po wstrzyknięciu botuliny w miejsca o zwiększonej potliwości, blokowane są połączenia nerwowo-mięśniowe w tym rejonie – wstrzymanie wydzielania potu przez gruczoły potowe

alt nadpotliwość

– PROFILAKTYKA powstawania zmarszczek u osób ze zwiększoną mimikę twarzy – pogłębianie się zmarszczek
w usuwaniu ZMARSZCZEK poziomych „marsowe czoło”, „kurzych łapek”, zmarszczek powstających pomiędzy brwiami „lwiej zmarszczki”

alt botoks

– BRUKSIZM (ZGRZYTANIE ZĘBAMI)- działa bezpośrednio na mięśnie odpowiedzialne za zgrzytanie zębami pozwala skutecznie pozbyć się bruksizmu

alt bruksizm

MIGRENA – wg Polskiego Towarzystwa Bólów Głowy oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Bólów Głowy botoks uważany jest za najskuteczniejszy sposób leczenia migreny przewlekłej

alt migrena

ZALETY zabiegów

– wyraźnie spłycone zmarszczki
– efekt odmłodzenia bez inwazyjności
– skuteczny w walce z nadpotliwością
– leczenie bruksizmu
– leczenie migreny

WAŻNE !‼ PAMIĘTAJ!
– przed dokonaniem zabiegu WYBIERZ właściwego LEKARZA, który ma specjalne kwalifikacje do wykonania takich zabiegów (np. neurolog, dermatolog) oraz bogatą wiedzę o anatomii twarzy i wpływu danej substancji na nią.
PAMIĘTAJ ‼ do certyfikowanych preparatów mają dostęp TYLKO LEKARZE
Użycie preparatu z niesprawdzonego źródła, może dać SKUTEK często powikłania u pacjentów po zabiegu
JEŻELI zabieg z użyciem toksyny botulinowej zostanie ŹLE przeprowadzony, wówczas następuje WYŁĄCZENIE mimiki u pacjenta.
WARTO korzystać Z usług SPECJALISTÓW ‼️

Zabieg leczenia nadpotliwości, migreny, bruksizmu toksyną botulinową wykonuje lekarz NEUROLOG .
Zabieg profilaktyki i usuwania zmarszczek wykonuje lekarz DERMATOLOG.