• 665-477-547
  • recepcja@przylesieclinic.pl
  • 05-110 Jabłonna, ul. Przylesie 8
artykuły
Botoks na NADPOTLIWOŚĆ .  Skuteczny sposób na Twój problem!

Botoks na NADPOTLIWOŚĆ . Skuteczny sposób na Twój problem!

Leczenie nadpotliwości Legionowo Jabłonna

Męczy Cię nadmierne wydzielanie potu w okolicach pach, dłoni i stóp szczególnie w upalne dni? I ograniczasz się w kontaktach służbowych i towarzyskich.
Jest na to recepta !

Jak przeciwdziałać nadpotliwości ?
Typowymi obszarami nadmiernego pocenia to pachy, dłonie i stopy ( bardzo duża ilość gruczołów potowych) . W chorobach układu nerwowego lub nerwów obwodowych może występować nadmierne pocenie w jednej połowie ciała, ze zmniejszonym wydzielaniem potu w obrębie przeciwległej okolicy.
Nasilone pocenie może przyczyniać się do powstania wtórnych infekcji bakteryjnych, grzybiczych, oraz zaostrzać istniejące już choroby skóry.

Rozpoznanie nadpotliwości jest oparte głównie na danych uzyskanych podczas wywiadu lekarskiego i badaniu pacjenta. Zazwyczaj nie są konieczne żadne dodatkowe badania.
‼️UWAGA: w przypadku, gdy nadmierne wydzielanie potu jest związane z zaburzeniami ze stronny innych narządów (tarczyca, układ nerwowy, cukrzyca), wskazane są konsultacje, ewentualnie badania i leczenie przez określonych specjalistów w zależności od rozpoznania.

Istnieje wiele produktów dostępnych w aptece bez recepty, które mogą pomóc w pozbyciu się natrętnego i dokuczliwego schorzenia – jednak jest to krótkotrwały i nie zawsze skuteczny sposób.
W zależności od miejsca i natężenia stosuje się odpowiednie leczenie.
Z zabiegów POLECANYCH w terapii nadmiernej potliwości wykorzystuje się między innymi #botoks. Dzięki zastosowaniu toksyny botulinowej długotrwały efekt może utrzymywać się nawet do 8 miesięcy.

Jeżeli potrzebujesz skonsultować swój problem zapraszamy do dr Anity Tory – specjalisty #neurologii, która na co dzień zajmuje się problemem nadpotliwości w swojej praktyce lekarskiej.

Zabieg wykonujemy w znieczuleniu miejscowym, a poprzedza go konsultacja miejsc nadmiernego pocenia. W zaznaczone obszary lekarz specjalista podaje odpowiednią ilość toksyny botulinowej poprzez śródskórne nakłucia cienką igłą.

Więcej na: https://przylesieclinic.pl/neurolog-3/ OPINIE: Lek. Anita Tora – neurolog | ZnanyLekarz.pl

POZBĄDŹ się dokuczliwego problemu i POCZUJ się komfortowo w ciepłe dni ‼️
Dodatkowe informacje uzyskasz dzwoniąc:
☎️665 – 477 – 547
☎️22 472 – 42 – 42